عکسای عشق من تکنا جون
 
فقط وینکس
 
 
چهار شنبه 16 / 5 / 1394برچسب:, :: 14:44 ::  نويسنده : نیرواناجون

این بازیشه

چه خوشگل چه خوشگل چه خوشگل شدی امشب

تکناو باباش

تکنا خیلی دختر با کلاس و ناز و مهربون و خوشششگل و همینطور عششق منه

بای


نظرات شما عزیزان:

استلا
ساعت21:34---1 آبان 1391
عکسات خییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییل ی نازن به وب منم یه سر بزن بابایخواهش میکنم الان میام

ملودي بلوم
ساعت21:46---29 شهريور 1391
عزيزم عااااااااااالي بودن

به وب منم سر بزن

اگه با تبادل لينك موافقي خبرم كن گلم};-موافقم


ღ♥ تکنا جون♥ღ
ساعت14:36---20 شهريور 1391
عاااااااااااااااالی بود!

وبتون بی نظیره!

به من هم سر بزنید!

اگه با تبادل لینک موافق بودین خبرم کنین!

وافقم عسیسم


ندا
ساعت14:07---20 مرداد 1391
خیلیییییییییییییییییییییییی باهاله نیروانا امروز بیا نظر بده دیگه من که هر روز به وبت سرمیزنم نظر میدم تو هم بیای ها
پاسخ:باشه باشه الان


ندا
ساعت14:06---20 مرداد 1391
خیلیییییییییییییییییییییییی باهاله نیروانا امروز بیا نظر بده دیگه من که هر روز به وبت سرمیزنم نظر میدم تو هم بیای ها
پاسخ:مرسی الان می یام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام من نیرواناام 13سالمه و منو با اسم فقط وینکس بلینکید بگید با چه اسمی بلینکمتون
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فقط وینکس و آدرس winxclubbeauty.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 98
بازدید ماه : 271
بازدید کل : 3875
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 1248
تعداد آنلاین : 1

just-winx